Skip to main content

Forex trading journal blogg fritt


Gratis Download. Try det gratis innan du köper den. Det här är en provversion av The4xJournal som låter dig skapa 30 poster Om du skapar poster som motsvarar 31 eller mer, kommer du bara att kunna hämta dina journalposter om du köper programmet Och överför posterna Denna provversion slutar fungera efter 31 journalposter som är kompatibla med Windows. Watch hur man installerar programmen är stängda. Om du inte planerar, journalerar och utvärderar dina affärer, är du antagligen bara spelande. Innehåll Copyright 2017 The4xJournal. The4xJournal-programvaran gör att du kan journalisera dina valutahandlare för vissa valutor. Några funktioner inkluderar. Notering för varje valutapar du handlar. Möjligheten att infoga Och lagra dina skärmdumpar med noteringar om den specifika trade. Insert observerade eller tillbaka testade handel skärmdumpar och noter. Möjligheten att infoga och lagra dina inspelade handel filmer. Hämta spår av pips vunnit eller förlorat, tid och datum, tid i handel, och Handelsstrategi som används. Visa på din iPad, iPhone och iPod Touch. Importera handelar från Dealer Broker-rapporter. Kräver Microsoft Excel eller kalkylprogram. Ladda ner mall på support sidan. Möjligheten att spara skicka dina diagram sidor som PDF-filer till en mentorlärare eller handelspartner PDF-skapande programvara kan behövas Med Windows 10, skriv bara ut din handel s och välj Microsoft Print to PDF-alternativ. Stora strategier eller hjälpanvisningar för att hänvisa till senare. Inexp Ensiva inköpspris och inga månadsavgifter. Dina journalposter lagras lokalt på din dator, inte på en webbplats där hackare kan se dem. Om du inte planerar, journalerar och utvärderar dina affärer, är du antagligen bara gamblingments closed. The4xJournal Overview. Content Copyright 2017 The4xJournal. Forex Trading Journal. Forex Trading Journal. Jag ska starta en online Forex Trading Journal som kommer att bli en Offentlig logg på varje handel jag gör Det finns ett par skäl till att jag börjar skriva mina affärer här på Winners Edge Trading blogg Första anledningen är att jag vill följa mitt eget råd i en artikel som jag skrev förra veckan om forex disciplin If Jag ska skriva om att göra det, jag vill göra det och leva det Så det här blir min handelsansvarsstruktur Alla är mina ansvarstagande partners och jag vill ha alla som läser den här bloggen för att hjälpa dig. Du handlar henne också och vi kan få lite gruppåterkoppling Jag ska skriva alla ingångspunkter samt sluta förlust och ta vinstmål Jag kommer också att inkludera min pre-trade-analys så som jag tar varje handel. Den andra anledningen till att jag går Att skicka mina affärer beror på att jag har fått massor av e-postmeddelanden om mina affärer och strategier Förutom att hjälpa mig i min handel tror jag det kommer också att hjälpa alla andra För att hålla mina poster till ett hanterbart nummer kommer jag bara att skicka svänghandel med Ett dagligt, 4 timmar eller 1 timmars inmatningsstearinljus. Jag skriver alltid om att hålla en Forex Trading Journal så nu ska jag lära dig hur man behåller en också genom att följa den här tidskriften Tidningen startar imorgon eftersom den är den första i månaden Det är lättare att visa någon någonting än det är att berätta för någon om det här sättet kommer jag att visa dig hur man håller en tidskrift Vänligen gå med mig och delta i denna Forex trading journal eftersom som alltid är ditt deltagande vad som ska göra detta till en Framgång Vinnare Edge Trading skulle inte vara här om det inte var för den här stora gemenskapen Om du gillar den här ideen eller har några andra idéer om hur jag ska gå vidare, ta med det kommentera nedan. För att följa Trades i tidskriften, klicka på Kategori Forex Trading Journal eller Klicka här. Hi, ett av de bästa sätten att förbättra i vårt liv delar idé med andra och när du har börjat skriva om din strategy kommer du att få en bättre och större bild av det Enligt min åsikt , Du är den första personen som korrigerar och förbättrar ditt sätt på detta område genom att granska ditt förslag och hitta btern för att få vinst. Du hjälper också de personer som har förlorat tarmarna i Forex och nybörjare. Önskar dig den bästa Iman. Har läst den veckoanalys du skickade och de är insiktsfulla. Det här är en bra idé att hålla reda på handlarna och undvika impulsiv eller hämnd, trevlig att dela dina affärer med oss. Delning är en del av lärandeprocessen. Jag har just motiverat mig att starta min egen Tidboken också. Det är väldigt generöst av dig, Gud välsignar dig. Jo, tidningen måste vara läsbar så att vi kan gå tillbaka och granska så förhoppningsvis efter ett tag kommer din egen handelsdagbok att vara rockfast. Ja, det händer också med mig Kommer ofta göra en handel ut Av tristess eller bara för att jag kan. Så det borde hjälpa oss alla att kontrollera vår impulshandel Tack för kommentaren och jag hoppas att höra dina tankar, eftersom detta fortskrider. Stor idé Detta hjälper mig, eftersom mina journalnoteringar kan använda viss klarhet måste jag Kom ihåg att om jag vill ha en tidskrift att vara värdefull, måste den vara läsbar. Om det är värt att sätta på en handel, är det värt att skriva om. Eftersom jag är ny till handel tittar jag på dagliga eller 4hours diagram och försöker använda vad Jag lär mig om prisåtgärder Jag tror att för många indikatorer förutom att förlora störningen processen jag gillar EMA eftersom den ger en vägd prisstigning. Förutom det verkar prisåtgärd som det bästa Tack för allt så långt. Stort Casey Jag har haft problem Kontrollera min impulshandel Detta kommer att hjälpa mig mycket. Den signifikanta betydelsen av att hålla en Forex Trading Journal. Genom att sammanställa detaljerade dagliga dagböcker om sina marknadsobservationer i över ett decennium kunde Cook utveckla en rad ursprungliga, högt tillförlitliga handelsstrategier Jack Schwager, diskutera insikter från Mark Cook. Jag frågar ofta handlare som söker svar på deras dåliga prestanda Vilken andel av professionella handlare registrerar resultaten av deras affärer. Svaret är naturligtvis alltid 100. Jag frågar sedan handlarna om de registrerar sina egna affärer och får ett nej följt av ett aha-ögon. Det är ofta det oexkutiva hårda arbetet som Genererar de bästa resultatförbättringarna Saker som att skriva ett handelsmanifestet som ställer in mål eller i det här fallet att hålla en tidskrift över dina affärer, ge dig en grund som du kan växa som en näringsidkare. Sluta göra vad som inte fungerar och gör mer av vad Är. En av de enklaste och bästa sätten att bli framgångsrik vid handel är att fokusera mer på vad som fungerar och mindre på vad som inte gör. Utan en Forex trading journal är det oerhört svårt att göra det. Ett sinne och ett minne är ofullkomliga, så om du misslyckas med att fånga upp data på den handel du just placerat kan du kämpa för att komma ihåg vad du gjorde bra eller att upptäcka trender i din prestation som du kan utnyttja. Kan du handla dåligt på Fredagar eftersom du är trött i slutet av veckan eller kanske några av dina inställningar och mönster fungerar mycket bättre än andra. Kanske din strategi fungerar extra bra i volatila marknadstyper. Genom att spela in dina affärer har du ett fönster i denna information som annars skulle Stänga. Hur man startar en handelsdagbok. Du kan gå i grundskolan och starta en handelsdagbok för hand eller du kan använda ett kalkylblad. Men idag finns det några mycket bra journallösningar som är utformade för handlare som tillåter Detaljerad rapportering och kan spara mycket av besväret. Min favorit av dessa är Tradervue eftersom det automatiskt importerar handelar från ett antal plattformar, inklusive MT4. Det låter dig skriva in R-multiplar och för de av er som följer Van Tharp kommer det att ca Beräkna systemkvalitetsnummer SQN för din strategi Det kommer också med fullständiga journalsfunktioner för att registrera dina insikter om handeln, liksom diagram. Vad ska du spela in. När jag registrerar mina affärer så tycker jag om att skriva in följande data. Strategi Namn. Market Type. Market Type 1 tidsram högre. Sätt-ups i play. Stop-förlust Type. Dollar Risk R Multiple. Fundamental eller teknisk Catalyst. Link till handelsvy diagram. Redan för trade. Trade management plan. You kan skriva denna information ner I din tidskrift eller om du använder Tradervue kan du göra godtagbar användning av taggar Med hjälp av taggar kan du sedan sortera och rapportera på en delmängd av dina data. Till exempel kanske du vill se din prestanda över alla affärer i en tjur normal Marknadstyp. Tid att vara disciplinerad. Köp av en handelsdagbok kräver disciplin och hårt arbete. Gör ett engagemang för dig själv att du inte längre handlar utan att registrera dina resultat. Detta gör att du kan bygga en kunskapsbank om vad som fungerar för dig och vadGör det inte och det kommer att ge dig staplarna till handelssucces. Det här är den tredje artikeln i vår betydelsefulla serie om kvadrant 2-aktiviteter som du kan göra för din handel. Du kanske också gillar att granska de två första i serien om du Har inte gjort det redan. Omförfattaren. Sam Eder är en valutahandlare och författare till den slutgiltiga handboken för att utveckla ett vinnande Forex Trading System och Advanced Forex Course for Smart Traders. Han är delägare till Forex Signal Provider. Du kan få en Gratis provversion Om du gillar Sams skrift kan du prenumerera på hans nyhetsbrev gratis. Min video säger dig ett av snabbaste sätten att tjäna pengar på nätet. Det kallas binära alternativ. Jag tycker att det är det bästa valet just nu. Organisera din Forex Trading med handel Journal. May 18, 2009 Senast uppdaterad den 18 maj 2010 av Andriy Moraru. Ett av de mest uppenbara och enkla sätten att förbättra ditt handelsresultat och organisera hela Forex-handelsprocessen är att använda en handelstidskrift för att logga in varje handel som du Gör det s ett nästan okänt faktum bland Forex-nybörjare men även några erfarna handlare handlar fortfarande utan sådan tidskrift. Av kursen är det kanske vissa handelsstilar eller typer av psykologiska karaktärer hos de handlare som är förenliga med att hålla en tidskrift, men 99 av handlare kan fortfarande dra nytta av Det här enkla och helt gratis verktyget. Jag föreslår att du loggar varje handel du gör i en särskild handelskatalog. Det kan vara ett Excel - eller OpenOffice Calc-bord eller ett tryckt bord eller något annat du kan finna användbar för att logga dina affärer. Kunna se vilka branscher som var framgångsrika och vilka var inte någon varför du kommer att kunna förbättra ditt handelssystem och se dina upprepande misstag Medan många handelsplattformar, t. ex. MT4, har en kontoaktivitetsrapporteringsfunktion som är användbar för att veta din totala vinstförlust för Period, de erbjuder inte en funktionalitet av en riktig handelsdagbok. Här är exemplet på en handelsdagbok som jag håller Det skapat som ett Microsoft Excel-bord, vilket tillåter så Jag beräknar automation. As you see finns det 15 kolumner som jag känner krävs för en bra handelsdagbok. Indexnummer för en handel Det kan vara antingen kors-tidskrift eller starta nytt varje månad Vad som än är mer tilltalande till din handelsstil. Datum Öppet datum när handeln öppnades Om du skalar eller handlar extremt kortsiktig kan du också logga in när Handeln öppnades. Strategi här kan du logga in den strategisignal som användes för denna handelsinträde. Endast användbar om du använder flera strategier eller signaltjänster samtidigt. Par valutapar i handeln Helt klart. Direktion kort eller lång. Entry Pris initialt kurs vid Vilken position som öppnades. Initial Stop-loss-nivå som du ställde in när handeln var inmatad. Initial Target-vinstnivå som du angav när handeln var inskriven. IRR-belopp för första gången vinstdispositionen vinst i pips dividerat med Stoppförlusten i pips Din Excel Calc-tabell kan beräkna detta förhållande automatiskt. Exitnivå, var din position faktiskt stängdes. Datum Slutdatum när handeln var avslutad Scalpers kan också logga in stängningstiden. Profitförlust, Pips vinst o Förlust i pips Ditt Excel Calc-bord kan beräkna det automatiskt. Projektförlust, vinst eller förlust i procent till det ursprungliga kontosaldot Registrering av absoluta värden, t ex 120 00 vinst, rekommenderas inte eftersom det inte säger någonting någonting om risken eller lönsamheten i handeln Längdslängden på handelslivet I dagar för normala handlare och i timmar, minuter eller sekunder för scalpersment, är du inte för lat och kommenterar dina affärer för att förstå varför har du misslyckats eller lyckats i ett givet ögonblick av din näringsidkares karriär. Naturligtvis kan andra kolumner läggas till för ännu större loggningsinformation, men för mig är det tillräckligt. Om du har några frågor, kommentarer eller rekommendationer angående tidskrifter i handeln, var god och gärna svara nedan. Uppdatera Några näringsidkare bad mig att dela min handelsdagbok Bordet så att de skulle kunna använda det för att skapa egna tidskrifter. Här är det nedladdningshandelsjournalen Excel-tabell. Uppdaterad 2 Ett år har gått och jag har gjort en stor uppdatering till en trade journa Jag snälla läs mer om det här Advanced Forex Trade Journal.

Comments

Popular posts from this blog

Kvantitativ handel system bandy pdf

Granska kvantitativa handelssystem - Howard Bandy. Quantitative Trading Systems, som är en av de främsta libro-könen på Howard B Bandy, och därmed har du en konvertering och en manual för att du ska kunna mäta. Du kan också se mer om Amibroker, du är Howard Bandy es un Autor de referencia. Anteriormente el autor ya haba publicado la gua de introducin a Amibroker si no no la tienes to la puedes descargar free No es una descarga pirata, es una gua en gratuita en pdf-la tienes en este link. Aunque debo decir que Con Quantitative Trading Systems han visste att det var mycket bättre än vad som höll på att hjälpa dig med att fånga många program och en AFL-tjänst som du kan skriva om en programvara som resulterar i mycket mycket. Aproxima al trading cuantitativo Sus explicaciones son muy claras y da muchos ejemplos, permitiendo al lector comprender mucho mejor los conceptos. Estos son los puntos principales del libro. Qu es el anlisis cuantita Tivo. Cmo kan användas för att lösa utgifterna fö

What is main skillnad mellan the forex trading and spel

Forum Trading Diskussionsområde General Forex Conversation Vad är skillnaden mellan scalping och gambling. Scalping är en ren strategi för verkliga affärer där vi analyserar matket och sedan vidta åtgärder genom att använda olika verktyg och efteråt övervakar vi den positionen men i spel hoppa vi bara in Och försök vår lycka att alltid femtiofem situationer vinst eller förlust ration alltid förbli på chans. Kännedom utan kunskap accepteras inte Kunskap är värdefullt om det inte matchas med gärningar Kunskap vägledar sina bärare att agera goda gärningar De obekanta människans handlingar är värdelösa. sir jag accepterar inte för spel förex trading business forex trading affärer är ett sant företag och vi kan tjäna stora pengar genom vår erfarenhet och vi kan göra gott liv av denna stora affärer. Ursprungligen postat av muhibas har du någon aning om spel och scalping Många handlare använder scalping och de tycker det här som en del av spelande men jag vet att det inte finns någon spelproc

Castigi bani cu forex

Tranzactioneaza Valute Online är ett finansiellt internationellt företag som arbetar med att utveckla och utveckla din dator till din dator. Det är viktigt att du har en ekonomisk och ekonomisk utveckling. Nu är du säker på att du är en av de ledande aktörerna i världen. Ekonomi och statistik, så är det viktigt att du har problem med att du ska kunna invata. Det är en idealisk lösning för att du ska vara säker på att du ska vara säker på att du inte är säker på att du är säker på att du är säker på att du är säker på att du är säker Abia apoi sa va deschideti un cont real i omsorg sa investiti Nu är det möjligt att lägga till en ny inceput pana va obisnuiti, incepeti cu sume mai mici. Trebuie sa kan ställa ca forexul nu äta pentru cei slab de inger. Piata Forex este bazata pe diferentele de curs Valutaväxling och monetära avgifter till följd av valutaförbrukningen. Tillväxten av den lokala valutan är lägre än 1 euro 1 5USD 1USD 0 67EUR 100 USD 150 USD - 1 månad Ici exista doua variante